Jahaa..

Då var de skola igen då, längar till helgen för då blir de Kroogen nu när man äntligen har fått pengar igen :p hahah. Och äntligen har jag fått börja sova på nätterna igen utan att prata i sömnen lika mkt, fast de gjorde ju inte så mkt skillnad eftersom att jag är lika trött om dagarna ändå.

få se om jag åker och hämtar min lilla Elise till helgen och är barnvakt.. hon är så goo och saknar henne så mkt, har inte träffa henne på två veckor nu om inte längre ;(
Känns lite gammalt och säga faster men faktiskt så är jag en STOLT faster till min lilla skitunge :p

När jag kommer hem ska ja träffa min Babe och hjälpa hans bror at flytta sen till kvällen blir de krypa ner i sängen och kolla film med min Babe :D <3

jaja nu ska ja jobba lite har Socialtbehandligsarbete .. kommer mer uppdatering sen  (:



Seee U  // S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0