Händer ida?

Sitter i skolan nu och väntar på att Lollo ska sluta sin lektion eftersom att jag ska åka med henne hem.. skönt slipper åka buss.
Älsklii ringde nyss och sa att han har lämna sin bil hos mig med 25 liter bensin och att de bara va och ta den om ja skulle någonstanns.. skönt:p ( Taack Hjärtat Mitt  )

Skulle ha vart in och kolla på kupolen och köpt mig att par Jeans också men vette fan om ja orkar ida..så trött.

men de lär vell sluta med att jag kryper ner i soffan och slår på en film och sover:p  men de är jag faktiskt värd efter dessa stressiga veckor ! Fast... jag skulle ha plugga lite med "/ Åhhh va mycket de är nu.. Åker nog kanske till Ewa Ist och tar de lungt ! Haha aja visar sig vad som händer sen.


(uppdatering kommer)



Seee U // S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0